Wednesday, March 10, 2010

Kevadkorvikesed

Päike "sööb" edukalt lund, veed voolavad ning peagi on käes lihavõttepühad. Esimesed kaunistused selleks puhuks said juba mõni päev tagasi valmis. 
Korvikeste idee sain Dropsi lehelt. Seal tundusid nad nii õrnad ja armsad, otsekui kutsudes end heegeldama. Minu "kiiksu" tõttu ei saa ma peaaegu kunagi mustrit järgitud ning ühel hetkel hakkavad sõrmed oma rada tööle. Nii läks ka seekord. Tulemuseks hulk erksatoonilisi korvikesi, mida me riputada ei plaani. Nendest saavad pesad värvilistele munadele :) 
Enamus korve on väikese lisandiga: mõnedel pisikesed lillekesed, teistel tillukesed kübarad. Üksikud korvid jäid kaunistuseta, sest igasugune lisandus oleks tundunud liigse uhkeldamisena.
Kasutasin Katka nimelist heegellõnga ja valdavas osas heegelnõela nr 2.
Lapsed suutsid muidugi vaidlema minna, missugused korvid just nende munadele võiks kuuluda. Aga küllap nad enne pühi jõuavad ka selle küsimuse lahendada :)

Rõõmu ja päikest!

8 comments:

Kristiina said...

Armsad kevadised korvikesed!

Lepatriin said...

nii nunnud pühadekorvid! ja ma ei suuda jätta imestamata, kuidas sa küll nii palju jõuad?!! mul on kuri kahtlus, et su tüdrukutel on ka heegeldamine juba käpas :)

Sirtsuk said...

Armsad! Need korvikesed mul ka plaanis! :)

Triin said...

Aitäh Kristiina!
Suur tänu Ladybird :) Esialgu tegutsen ikka üksinda. Muidugi ma loodan, et kunagi on meid 3 ;)Praegu on tüdrukutel huvi vaid minu jälgimise ja värvide valimise vastu...
Tänan Sirtsuk!

Lillysmuul said...

Hasti armsad!!!

Monika said...

Väga toredad korvikesed!

Anonymous said...

Väga toredad ja rõõmsavärvilised korvikesed :) Külli

Triin said...

Tänan Lillysmuul, Monika ja Külli!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails