Friday, March 26, 2010

Raamist välja. Valge varjundid.

Juba sügisest alates olen imetlenud Craftwerki poolt ellukutsutud konkursi Raamist välja vahvaid töid. Nüüd lõpuks otsustasin, et võtan ka kotiteost osa :) Vahel olen tõeliselt pikaldase mõtlemisega ja kaalun väga kaua, kas ma ikka suudan piisavalt näitamiskõlbuliku asjaga hakkama saada.
Seetõttu ei julgenud ma väga pikalt ka blogima hakata.
Kotitegu aitas mind välja minu isiklikest raamidest ja see tunne on mõnus :) 
Siin minu kotike ongi ...
Seekordseks teemaks oli Valge Varjundid. Lumi oma valguses, helguses ja säras on tõeline inspiratsiooniallikas. Kohe konkursi algul tekkis idee, mida teha tahan ... lumepalli ...
Lumepallil on oma lugu jutustada.
Lumehelbed langevad kui valge rahu maapinnale, jättes ruumi headele mõtetele ja tuues endaga kaasa talveromantika. Aknast paistev meri tardub, külm ja lumi teevad oma töö ... Õhtupäikese viimsed kiired annavad valgele lumele sinaka tooni. Korraga on kogu hilissügise süngus kadunud, selle asemele on astunud mõnusalt helge talv. Mõttedki saavutavad oma selguse ja midagi hinges kirgastub. Justkui öeldes, kuidas edasi liikuda ...
Õrnad lumehelbed on täitnud kogu mu koti. Väikesed lumepallid on kaunistamas koti sanga
Tegemist on piduliku teatrikotikesega. Ma kujutan juba ette, kui meeldiv teatrikülastus mind temaga ees ootab ...

Aitäh võimaluse eest Raamist Väljuda!
Parimaid mõtteid!

8 comments:

X by Leina Neima said...

:=) Aitäh, hõrk ja kaunis lumepall oma ilusa looga tegi meele hääks. Imekena "raamist väljumine". Riputan õhtul ta kenasti galeriisse ka :=)

Külli said...

Nii ilus ja romantiline kotike!!!

MARRE said...

väga ilus!
ma pika mõtlemisega tüüp... ka juba mitu kuud mõtlen osalemise peale. nüüd sinu kotti nähes tuli jälle ka nii isu peale. peab ikka õmblusmasina välja otsima :)

Heli said...

Ja lõidki kaasa! Vahva! Oled tõeline jutuvestja:)

Monika said...

Väga põnev kotike! Hoopis teistsugune ja "raamist välja" :)

Triin said...

Suur, suur tänu Leina!
Aitäh Külli :)
Marre, kindlasti tasub proovida. Soovin edu ja aitäh heade sõnade eest!
Suured tänud, Heli ja Monika!

Siret said...

Nii mõnus kott :) Ja kuigi ta on lumepall - tundub pigem selline... noh... soe ikka :D

Triin said...

Tänan Siret :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails