Saturday, December 18, 2010

Ka talvel võib näha suve :)

Juba mõnda aega on mu lõngavarude hulgas olnud erinevates toonides Drops Fabel lõnga. Punakat tooni olen juba mitmete kleitide puhul kasutanud, teisi toone mitte. Nüüd asusin suure huviga rohelist kleiti kuduma. Oli ka konkreetne visioon, missuguseks peaks kleit kujunema. Umbes nii ta tuli ka :) Järgmise proovin seelikuosast tiba laiema teha, muidu olen rahul.
 Päris roheline see kleit siiski pole, rõõmu lisab oranz ...
Kleit on peamiselt kootud parempidises koes. Mõned read kudusin osaliselt pahempidi, et lisada reljeefsust ja tuua kauneid värve paremini esile.
 Hetkel pole veel teada, kellele kleit saab. Tüdrukud vaidlevad selle üle pingsalt :) Mainin neile pidevalt, et kleit pole nimeline. Koon teise ka valmis, eks siis näis kuidas kleidid jaotuvad.
Huvitaval kombel meenutab villane kleit mulle pigem suvist sooja ... Siin on näha üks osake kleidist. Fotolt vist ei tekigi seesugust ettekujutust ... Mulle meenutab alumine lillakas osa õitsvaid lilli, taamal on aga kaunis suvine päikeseloojang ... Või kuidas teile tundub? 
Kokkuvõtteks võin öelda, et olen endiselt Fabeli lummuses. See lihtsalt paneb töö käes lendama :)

Lõng: Drops Fabel (kirju roheline, kulus 2,5 tokki) ja Drops Alpaca (oranz, kulus peaaegu 2 tokki). Abistasid vardad nr 3 ja heegelnõel nr 2,5. Kootud ülevalt alla raglaanis.

Peagi on käes jõulud, imelist ootust!

9 comments:

Ülle said...

Ilus kleidike! Mulle meenutab pigem kevadet, selline mõnus rohekas toon ja oranž on mõnusalt soe päike, mis kevadel juba soojendab. Oi, ma ootan kevadet tegelikult!!!

Heli said...

Nii vahva, mulle meeldib lisaks värvile väga ka heegeldet merikarbirida!

Triin said...

Tänan, Ülle :) Jah, kevad on tõesti tore aeg, meeldib mullegi väga.

Heli, suur tänu! Mulle endalegi meeldib heegeläär.

Diana Tammann said...

Ilus ja rõõmus kleit! Suviselt soojad värvid.
Hakkan ka selle huvitava lõnga poole piiluma... miskipärst ei tundunud ta müügilehel nii ahvatlev. :))

Triin said...

Tänan, Diana!

Jah, müügilehel ei paista lõngatoonid sageli päris õigetena. Minu Fabelis on lisaks rohelisele sees ka oranzi (millest tingituna on ka kleidi ülaosa oranz), valkjat, sinist, lillakas-roosat jms. Ja kududa on temast tõesti mõnus :) Tasub proovimist.

Monika said...

Väga ilus kleit, tekitab kevade-ja suveootust. Nüüd pead laskma varrastel käia ja teise veel kuduma?

Triin said...

Monika, aitäh! Jah, koongi juba teist kleiti. Ülemine ots on valmis ja käsil on seelikuosa kudumine. Lapsed on ju nii kannatamatud ja ootavad pingsalt juba teise kleidi valmimist :)))

Külli said...

Väga armas kevadine kleidike :)

Triin said...

Külli, tänan :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails