Sunday, January 29, 2012

Pildid eelmise aasta suurprojektist

Sel korral saan näidata paraadfotosid rahvuslikust kleidist, mis valmis möödunud aastal.
 Kleit valmis nö. kaugkudumise käigus. Kohtusime Margitiga vaid korra, kui seelikuosa oli valmis saanud. Vahepeal kasutasime postiteenuseid, et säästa aega ja raha :)
Nagu näha, sobib kleit kandjale suurepäraselt, tehes ilusa inimese veel kaunimaks :) 
Olen õnnelik!
 Tänan Margit, et mulle niivõrd põneva väljakutse võimaldasid!

Päikest ja olgem õnnelikud!

4 comments:

Heli said...

Tõepoolest, kaunil kandjal kaunis kleit! kas lumeräitsakad on omalooming, väga suursugused.

Sirtsuk said...

Väga ilus!
Ja suur töö, ma oleksin seda ilmselt mitu aastat kudunud. :D

Ülle said...

Imeilus! Olen samal arvamusel, et ma oleksin seda mitu aastat kudunud:)

Triin said...

Heli, Sirtsuk ja Ülle, suur tänu!
Need pallikesed mustri sees on jah mu enda väljamõeldis, sest originaalmuster poleks kleidile mahtunud ja tuli natuke ümberkorraldusi teha.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails