Tuesday, August 27, 2013

Rohkete lilledega kelmikas ristimiskleit

Mul on näitamata üks ristimiskleit. Kleidike sai armas ja muutus jällegi üheks lemmikuks. Tegelikult on iga valminud tööga nii, et kuidagi ei raatsi neist loobuda. Seda ilmselt on juba igav lugeda, sest ma väga sageli kirjutan nii ... aga nii see lihtsalt on. Ilmselt seetõttu, et kõik mu tööd valmivad südamest :)
Kuid jätan sel korral pikalt jutustamise ja näitan pilte ...
Selle kleidi eripäraks on rohked lilled passeosas ja allääres.
Lillesüdames on kaunistuseks väike pärl ja litter.
Lisaks kleidile, kudusin juurde ka väikese mütsikese. Ka seal on kaunistuseks väiksed õied.
 Kuid kleidi juures on ka üks kelmus toime pandud :) Nimelt on selja taga kolm nööbikest ja need kõik on erinevad! Et oleks lõbusam :)
Disain: Triin, Väikesed Ilunikerdused
Muster: Burda. Maschenmuster 2/1989

Märkamatult liigub aeg edasi. Alles oli augusti algus, nüüd juba lõpp paistab ... Loodame, et soojad ilmad veel püsivad! Ei taha veel sügise rõskust, ikka päikest ihkab hing. 

2 comments:

Heli said...

Nautisin Su pildimeenutusi Pitsipäevast väga ja nüüd kohe ilus pitskleit. Tekib tahtmine valge lõng välja otsida:)

Triin said...

Heli, nii vahva, et minu väike ülevaade hea tunde tekitas! Mul ongi sel suvel õnn olnud palju valge või heleda lõngaga tegutseda :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails