Tuesday, November 19, 2013

Rõõmsad pulgakommid

Lasteaias oli iga-aastane Mardilaat. Uskumatu, kuid meie pere jaoks oli see viimane laat lasteaias. Lapsed on kuidagi ootamatult suureks saanud ja järgmisel aastal terendab juba kool. Praegu tundub see lausa hirmutav, sest kuidas need armsad pisikesed tegelased seal küll toime tulevad ... Jah, tegelikult ma ju tean, et nad saavad hakkama ja on tublid, asjalikud, alati üksteist toetavad jne. Kuid väike hirmuvärin siiski jääb. Seda ma muidugi tüdrukutele ütlema ei hakka :D 
Aga nüüd Mardilaadast. Varasematel aastatel olen ma sinna ikka midagi toredat heegeldanud. Sel korral tehti mulle asi väga lihtsaks. Nimelt võtsid tüdrukud ühel oktoobripäeval lasteaeda kaasa minu heegeldatud pulgakommid. Need meeldisid päris paljudele lastele ning nad soovisid endalegi pulgakomme. Nõnda leppisingi õpetajatega kokku, et iga laps joonistab paberile just sellise pulgakommi, mida ta osta sooviks. Juba samal päeval tulid minu tüdrukud koju suures õhinas, kaasas paberid värviliste pulgakommidega. Kokku soovis Mardilaadalt pulgakommi osta 11 last. Kõigil olid kirevad kommid paberile joonistatud ja kenasti nimed juurde kirjutatud. Minul jäi üle ainult nende unistus realiseerida :)
Lõpeks heegeldasin ma neid veel pisut rohkem, et ka teised soovijad saaksid ennast kelmika pulgakommiga rõõmustada.
Pulgakommi õpetuse leiate ka minu raamatust.

Kõik pulgakommid osteti ka ära ja mis oli loomulikult väga armas kompliment :)

2 comments:

Kersti said...

Tere!
Meil on tulemas lasteaias peagi jõululaat. Ja minu plaan oli sama, teha üks ports neidsamu pulgakomme.. Loodetavasti on see lubatud :) See väärt muinasjutuline raamat on mul olemas :)

Parimat!
Kersti

Triin said...

Tere,
Heategevuslikul otstarbel on ikka lubatud :) Väike vihje, minule kui disainerile, on muidugi oodatud ;) Edu!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails