Tuesday, September 16, 2014

3 head asja minu päevas. 7. päev

Täna on viimane päev, kirjutada üles hääd asjad ühes päevas :)
Eks me perega räägime nendest ikka edasi, aga blogis vast seda nüüd nii sageli enam ei kuule :D
1. Lihtsalt rõõm on näha töölt tulles, kuidas lapsed saavad õues nautida ilusat ilma ja oma sõpradega mängida. Peagi ju enam nii ei saa.
2. Mina sain täna valmis ühe vahva amigurumi mänguasja - kelmika jänese. Jänku istub nüüd kummuti nurgal ja on nõnda vahva olemisega, teeb kohe tuju rõõmsaks.
3. Kuigi on tore kirjutada headest asjadest, on see siiski ka väike kohustus olnud. Seega on mul täna rõõm, et selle ülesande edasi saan anda.

Nõnda siis saavad järgmisel 7 päeval 3 heast asjast kirjutada minu Facebooki sõbrad Anne, Helery ja Pille-Riin. Mulle nimelt tundub, et teie päevades on head ja toredat, mida jagada :)
Ja, et selgust saada, kuidas ja mis toimida, siis link minu esimesele postitusele.
Lõpuks valib iga kirjutaja endale 3 uut "ohvrit" ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails