Wednesday, September 10, 2014

3 head asja minu päevas ja nii 7 päeva järjest :)

Sain täna üllatuse osaliseks kui tore tuttav ja "võitluskaaslane" kaksikute rindel, Evelin, mulle ühe meemiteema edasi andis. Tegemist on Facebookist alguse saanud tegemisega, kus 7 päeva vältel saab rääkida kolmest heast asjast oma päevas. Mina eelistan Facebookile blogi ja kriban omad head siia. Ning hoidke alt ... 7 päeva pärast valin uued 3 "ohvrit".
Minu tänased 3 head asja:
1. Reedel kirjutasin siinsamas blogis piilupartide juhendist, mis mõeldud vähihaigetele Eesti lastele rõõmu valmistamiseks. Ja rõõmu teeb täna see, et juhendit on minult küsinud juba 24 inimest!!! Mõelge, 24 armast ja toredat inimest, kes soovivad oma käte soojuse edasi anda ja toetada lapsi! See tõesti teeb õnnelikuks :) Näitan ka meie pere "katseparte", kelle heegeldamisel proovisin erinevaid nippe ning juhendiks sai kirjutatud kõige selgem ja lihtsamini teostatav variant.
2. Lapsed said taas alustada tantsutrennidega :) Eelmisel aastal jäi neil tantsutundides käimine ootamatult pooleli õpetaja veidra otsuse tõttu. Sel aastal saavad neiud taas tantsida ja rõõmustada liikumise üle :) Ning lisaks hakkasid nad ka koolis käima rahvatantsus. Seega liikumist ja rõõmu liikumisest jagub!
3. Viimastel päevadel olen kuulnud ilusaid uudiseid mitmelt poolt ja see teeb rõõmu! Aga nendest asjadest ma siin päris avalikult rääkida ei saa ;)

Homme siis uued 3 asja :)
(PS. Me räägime tegelikult kodus iga päev oma headest asjadest ja lapsed oskavad juba päris kenasti kirjeldada oma päeva.)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails