Friday, October 3, 2014

Heegeldatud kampsun ja papud / Crocheted slippers and jacket

Vahel ma heegeldan pisikesi asju beebidele ... kampsuneid ja papusid. Viimasest tegemisest oli juba mõni aeg möödas. Seda rõõmsamalt seekord heegeldasin. Olen samasse perre juba varemgi tillukese kampsuni ja papud teinud. Seega te kujutate ette, kui rõõmus ma olin kuuldes beebiuudist :) 
Pereema arvas, et igal beebil peaks ikka päris oma kampsunike olema ja teine laps ei pea õe endise kampsuniga käima :) Ma olen tegelikult sama meelt, et igal lapsel ikka võiks olla midagi päris tema oma :) Ühesõnaga sooviks oli saada samasugune kampsun, kuid väikeste variatsioonidega.
Suur rõõm oli heegeldada, uudised pisikestest beebidest on ju nõnda toredad! Ja kuigi ma ei saa heegeldada ega kududa paha tujuga, siis sellised ilusad uudised teevad tuju alati veel paremaks. Nõnda said kampsun ja papud enda sisse ülimalt rõõmsa päikselise tuju :) 
Nüüd on pisike kampsun ja papud ootamas oma kandjat ... 
 Kampsun on tehtud eelmisega sarnane, muudetud on vaid triipude värvi.
Tegemist on kampsuniga, mida peaks saama vähemalt kuni 3 elukuuni. 
Lõngad olid luksusliku sisaldusega ja mõeldud spetsiaalselt beebidele. Roosa lõnga sisse mahtus meriinovillast, siidi ja kašmiiri. Mündisinine oli alpakavillane.
Disain ja teostus: Triin, Cuddly and Soft - Väikesed Ilunikerdused

Aitäh!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails